Известие

Collapse
No announcement yet.

температура

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • температура

    колеги може ли да ми кажете нормално ли е преди малко паля колата студена и чаках на място 2-3 мин. след което тръгнах и съм минал 5 км. с престой на 4 пъти по 3-4 мин.без да я гаса и ми е загряла 70 градуса (не е ли много или така си мисля).при външна температура 11 градуса.каръл съм с 50-60. и втори въпрос оня ден на место я оставих да работи многоо време с леко подаване на гас (леко) и ми включи перката 2 пъти,след което огасих колата,тя беше на 90 и 3-4 градуса та можели да съм прегрял нещо.мерси много
    Last edited by emo84; d.m.y г., 19:52.

  • #2
    Мдааа... значи просто ти работи добре термостата (което при италиански автонобил си е рядкост). Перката се включва при 96 градуса (по спомен)... или по-скоро втората степен на перката. Иначе може да си провериш дали ти работи първата степен, ама се разрови из форума за подробности.
    За твое успокоение, моята лятото скачаше до 100-102 градуса из задръстванията, но се оправи само след измиване на радиатора.

    AR 145 QV '97

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от chico Покажи съобщение
      Мдааа... значи просто ти работи добре термостата (което при италиански автонобил си е рядкост). Перката се включва при 96 градуса (по спомен)... или по-скоро втората степен на перката. Иначе може да си провериш дали ти работи първата степен, ама се разрови из форума за подробности.
      За твое успокоение, моята лятото скачаше до 100-102 градуса из задръстванията, но се оправи само след измиване на радиатора.
      с какво го изми и как?

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от chico Покажи съобщение
        Мдааа... значи просто ти работи добре термостата (което при италиански автонобил си е рядкост). Перката се включва при 96 градуса (по спомен)... или по-скоро втората степен на перката. Иначе може да си провериш дали ти работи първата степен, ама се разрови из форума за подробности.
        За твое успокоение, моята лятото скачаше до 100-102 градуса из задръстванията, но се оправи само след измиване на радиатора.
        колега то първия път се включи на 93 някъде после пак се пусна но бучеше по силно и беше както каваш към 96
        Last edited by emo84; d.m.y г., 22:59.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от chico Покажи съобщение
          Мдааа... значи просто ти работи добре термостата (което при италиански автонобил си е рядкост). Перката се включва при 96 градуса (по спомен)... или по-скоро втората степен на перката. Иначе може да си провериш дали ти работи първата степен, ама се разрови из форума за подробности.
          За твое успокоение, моята лятото скачаше до 100-102 градуса из задръстванията, но се оправи само след измиване на радиатора.
          колега това Мдааа... кво значеше,че може да съм прегрял нещо ли?или,че е нормална температурата
          Last edited by emo84; d.m.y г., 22:58.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от emo84 Покажи съобщение
            колега това Мдааа... кво значеше,че може да съм прегрял нещо ли?или,че е нормална температурата

            Така трябва да работи включва първа степен на 92 ако караш антифриз и до 100-110 не е фатално .Ако видиш че отива нагоре включваш парното на максимална степен с вентилатор до дупка .
            Има едно междино положение което се случва много по рядко термостата по някаква причина да не отваря напълно и тогава нито работи нито не работи тогава загрява малко по-бавно и се охлажда малко-по трудно ,а в летните жеги направо си отива към прегряване
            sigpicAlfa 155 2.0 16v

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mariio Покажи съобщение
              с какво го изми и как?
              най-хубаво се измива с нов
              sigpicAlfa 155 2.0 16v

              Comment


              • #8
                Всичко ти е наред, нема да се пуашиш Така трябва да работи
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  колега си4ко е ок но това невклиу4ва два пати просто на 92 градоса ти отваря термустата ана 96 вклиу4ва перката но си4ко тие ок и моита е така гас до ламарината и няма дасе пла6и6

                  Comment


                  • #10
                    мерси за отговорите

                    Comment


                    • #11
                      На някой занимава ли му се да го преведе и да го постне на български?
                      Attached Files
                      156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                      Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                        На някой занимава ли му се да го преведе и да го постне на български?
                        Ей тука си пише за двете степени, за бендзинови двг. първата степен се включва на 92 градуса (+-2 градуса), а втората на 97 градуса (+-2 градуса).

                        @mariio: Радиатора се мие с водоструйка (внимателно) и некви миещи препарати (примерно обезмаслители). Требе да се внимава да не се огънат ламелите на радиатора.

                        AR 145 QV '97

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от chico Покажи съобщение
                          за бендзинови двг. първата степен се включва на 92 градуса (+-2 градуса), а втората на 97 градуса (+-2 градуса).
                          Ще заблудиш някой - долу има забележка (**) че не се отнася за T. Spark 16V с инжекцион М2.10.4 и М1.5.5
                          Я кажи коя е температурата валидна за тях?
                          Last edited by Pepo; d.m.y г., 10:08.
                          156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                          Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                          Comment


                          • #14
                            Знам ли, ти ше кажеш
                            Аз само цитирах (за другите) какво си постнал...

                            AR 145 QV '97

                            Comment

                            Working...
                            X